sobota, 13 kwietnia 2013

Wymianka w Klubie Twórczych Mam

                  Jakoś tak na początku roku trafiłam przypadkiem na blogu Klubu Twórczych Mam na wymiankę wielkanocną.Wymianka polegała na tym, żeby na święta wielkanocne zrobić paczuszkę nie drugiej osobie, a jej dziecku :) Sekunda dwie i dopisałam się do dłuugiej listy chętnych :)  Moją parą okazała się być imienniczka z bloga http://paulaczekanawene.blogspot.com/ z półrocznym Sewerynkiem. Ten wiek już "znałam", więc mniej więcej wiedziałam co by się szrabowi przydało. Niemniej paczkę wysyłałam z bijącym sercem - w końcu pierwsza wymianka to nie byle co ;) Zdecydowałam się na ciumkatkę (która u Franka była hiciorem), królika niebieskiego do tarmoszenia i ciągania za uszy oraz biało-zieloną ramkę do pokoju Seweryna (robiona po raz pierwszy, jak dla mnie wyszła całkiem dobrze). Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym pierwszej paczuszki nie sknociła - wsadziłam słodkości, kilka przydasi i malutkiego zajączka wielkanocnego w szklanej kuli, zapakowałam i... doszło do mnie, że bez zdjęcia zostałam. Nie chciało mi się już odwijać wszystkiego, więc cyknęłam tylko gotową paczuszkę z dołożonym chustecznikiem na wierzchu :)

                        Gdy przyszła do mnie paczka od Pauli, oniemiałam... i to dosłownie :) Prosiła mnie o kilka zdjęć Frania, więc wysłałam, nawet nie zastanawiając się, co może kombinować... Mój mały dostał od Pauli p r z e c u d n ą ramkę z małym lusterkiem pośrodku, zdekupażowaną zdjęciami, z imieniem i datą urodzenia! Gadać dużo nie będę, zobaczycie na zdjęciu. Ramka od razu wywaliła z półki pamiątkę z wesela i dumnie stoi na środku - od razu przyciąga spojrzenia wszystkich nas odwiedzających  :) Do tego dołączone były jeszcze dwa gipsowe (?) aniołeczki do zadań specjalnych :D Również i do mnie doszedł Jajkołaj -  Paula wsadziła do paczuszki mini etui na klucze swojej roboty i taką malutką uroczą broszkę z motywem zegara - bomba!
Paulo - dziękuję Ci za wymiankę :)

Standardowo nie zrobiłam zdjęć słodkości - już zjedzone i wypite ;)

1 komentarz: